e-commerce

E-commerce manager. Studia podyplomowe w Warszawie

Odkryj nowe możliwości kariery jako E-commerce Manager. Studia podyplomowe w sercu Warszawy pozwolą Ci zdobyć praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu marketingu internetowego, i e-commerce, które są niezbędne do skutecznego prowadzenia biznesu online!

Manager e-commerce – jaką odgrywa rolę?

Rola managera e-commerce obejmuje dogłębną znajomość rynku internetowego, nadzór nad płynnością sprzedaży i budowanie trwałych relacji z klientem komercyjnym. Specjalista zatem aktywnie uczestniczy w kształtowaniu strategii marketingowej i odpowiada za jej skuteczne wdrożenie w ramach witryn lub platform internetowych.

Manager e-commerce korzysta ponadto z nowoczesnych narzędzi, takich jak media społecznościowe czy e-mail marketing, aby skutecznie pozyskiwać i utrzymywać kontrahentów. Monitoruje rynek, identyfikuje nowe możliwości konwersji i pojawiającą się konkurencję. Ponadto, wychwytuje trendy marketingowe, dostosowując je do indywidualnych potrzeb marki, jednocześnie uczestnicząc w kształtowaniu jej wizerunku.

E-commerce manager – studia podyplomowe

Aby zdobyć stanowisko E-commerce managera, konieczne jest, jak wspomnieliśmy, posiadanie odpowiednich predyspozycji do m.in.:

  • sprzedaży,
  • reklamy,
  • analityki.

Na początek kluczowe jest więc zdobycie wiedzy i umiejętności na przykład w ramach podjęcia się kierunku „E-commerce studia podyplomowe” na jednej z renomowanych uczelni wyższych w Polsce. Warto w tym miejscu wspomnieć, że choć w kontekście E-commerce manager studia nie są bezwzględnie niezbędne, to jednak są mile widziane przez wielu pracodawców.

Przykładowo, Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie posiada w ramach programu nauczania „Manager e-commerce – studia podyplomowe”. Celem tych studiów jest dostarczenie aktualnej wiedzy, tak, aby kształcić specjalistów, zdolnych efektywnie wykorzystywać potencjał Internetu w zakresie sprzedaży online, i interakcji z klientami. Program umożliwia specjalizację w obszarach strategicznych jak np.:

  • plany biznesowe,
  • optymalizacja procesów marketingowych i logistycznych poprzez automatyzację,
  • nadzorowanie finansów i zespołu ludzi w e-commerce,

taktycznych, typu:

  • pozycjonowanie w organicznych wynikach wyszukiwania,
  • zwiększanie obrotów firmy za sprawą wykorzystania mediów społecznościowych,
  • skuteczne promowanie poprzez marketing e-mailowy,

i narzędziowych:

  • Google Ads,
  • Google Analytics 4,
  • Google Data Studio.

E-commerce studia na UTH mają zatem charakter przekrojowy,obejmując szeroko rozumiane aspekty z zakresu marketingu internetowego i e-commerce. Wszystkie tematy są nauczane od podstaw przez specjalistów w swojej dziedzinie, a niektóre z nich zostają nawet ostatecznie potwierdzone certyfikatem, typu Google Analytics Individual Qualification czy Google Ads!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *